DAX, Arany, RIG

Ránéztem néhány érdekesebb termék grafikonjára, elnézést, ha most nem leszek annyira alapos, nyáron nem ülök annyit a gép előtt, így nem is tudok mindent olyan aktívan követni.

DAX:

Nagyon nehéz kereskedési szempontból, nem igazán tud emelkedni, de a short is csak rövid ideig jó, mert éles irányváltások vannak, esélyt sem adva egy ideális belépőre. Mit mond ez számunkra? Hogy korrekcióban van. Ilyenkor nincs határozott irány, csak oldalazás. Épp ezért egy negyedik hullámra gondolok, ami azt jelenti, hogy 16ezer fölé érkezne meg a dax, ami tulajdonképpen egybevág azzal, amiről április elején írtam ( 2021.04.07 - Meddig rallizik a DAX? ).

Ha jó a számozás, akkor a szerkezet egy záró diagonállal érhet véget, amiről azt tudjuk, hogy drámai irányváltás követi, jelen esetben nagyon gyorsan a kék vonal alatt találhatja magát az árfolyam. Ezen kívül, ha a teljes emelkedés egy nagy diagonál, aminek a harmadik hullám készülhet most el, a korrekciónak be kellene mennie a kettes korrekció tartományába, azaz valamivel 13464 alá, egy abc szerkezettel, ahonnan majd újra long forduló alakulhat ki.


Arany:

Nincs változás a korábbiakhoz képest, az irányt továbbra is lefelé gondolom. Bár 5 hullámnak is be lehetne számozni a június elején indult esést, azonban nem jött ki a gyorsítóig és túl rövid az ötöse, így nekem inkább egy exp flat 4-esnek tűnik a mostani felkör, de akkor meg kéne lefelé indulnia, mert kezd már túl széles lenni. Ha mégis teljes 5 hullám volt, akkor már a b hullám mehet felfelé, abból pedig még sok verzió van. Hamarosan kiderül, mi mellett dönt a piac.


RIG:

Sokakat érdekel ez a részvény, ránéztem. Hetesen kaptunk egy bearish engulfing gyertyát, ami nem éppen bullish jel. Ehhez még hozzájön, hogy csatornában közlekedik felfelé, átfedéses szerkezettel, persze lehet még egy kezdő diagonál, de akkor is lefelé kellene jönnie egy kettesnek, de én továbbra is annak adok több esélyt, hogy még nincs kész a tavaly októbertől induló emelkedés korrekciója, nekem túl rövid lenne az utána jövő egy hónapnyi esés. Így a célzóna elérésére továbbra is jó esély van.


A felfelé menő b hullám hármas szerkezetét pedig így lehetne számozni, ahol a zigzag b hulláma egy running flat:



Hogy jó-e ez a számozás, nem tudom, igazából nem is mindig számozom, a fentebb leírtak miatt gondolok inkább b hullámra.



Az oldalon található elemzések nem kereskedési tanácsok! Amennyiben először jársz a blogon, olvasd el a figyelmeztetést.

Megjegyzések

  1. Szia!
    Még május 15-én írtál RIG-ről.
    Szerinted a Rig esetében lehet még szó jelen állás szerint egy megnyúlt flat-ről?
    Ha b hullámot 07.06-val venném késznek akkor gondolom igen, de gyanús nekem hogy a hullám 3-as szerkezete hogyan jön ki.
    Megtisztető válaszod előre is köszönöm és bocs hogy nem az aktuális bejegyzéshez kérdeztem!
    Üdv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a gyors választ! :)

      Törlés
    2. Szia!

      Feltettem a gondolataimat róla.

      Üdv,
      Fudge

      Törlés
    3. Szia!
      Tényleg köszi a rajzos választ is!Így már látom, hogyan jöhet ki a hullám hármas szerkezete.
      Hetes rajzon amennyiben az árfolyam elérné a feltételezet c pontot, akkor a kialakult szerkezetet lehet hívni exp. flat-nek?
      Ha furcsa, hogy miért erőltetem ezt a kérdést az csak azért van mert Cimballi pdf-ből ismerkedem/tanulom életemben először elliottal autodidakta módon.
      Üdv!

      Törlés
    4. Sok sikert! Én is ezzel kezdtem :) Azért javaslom nagyon, hogy valami tanfolyamra vagy coachingra ülj be, ha teheted, mert azért egyedül nagyon nehéz, főleg a kezdetekben. Ha lesz rá igény, lehet elgondolkodom én is valami oktatás jellegű dolgon...

      Törlés
    5. Köszi!Cimballi oldalán látom is hogy összel indul egy kurzus.Az alapokat még magamba kell szívni de biztos, hogy be fogok nevezni előbb vagy utóbb.Rig szépen csinálja eddig a várt mozgást.Ha jól látom a 4.hullámban van az utolsó(c) korrekciós hullámon belül.Fenem a késem az 5. hullám végére.
      Ford (F) részvényt ajánlom a figyelmedbe.Naposon nézve szerintem egy 4.hullámos korrekcióban van.
      Üdv!

      Törlés
  2. Szia!

    A RIG-ben elég sok insider vásárlás történt az elmúlt hetekben 4-4.5 dollár között. Kicsit meglepő lenne, ha a bennfentesek ennyire tévednének. Esetleg ránézel mégegyszer?

    Üdv,
    Gergő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gergő! Nézd, attól még hogy mégegyszer megnézem, valószínűleg ugyanarra a következtetésre fogok jutni. Alternatíva mindig van, én a blogon legtöbbször csak azt az irányt mutatom, aminek nagyobb valószínűséget adok, de ettől még lehet, hogy egy másikat választ a piac.

      Az a bajom, hogy a felfelé menő kört nehezen tudnám egy 5 hullámos trendirányú szerkezetnek beszámozni, még kezdő diagonál sem lehet, mert a hármasa lenne akkor a legrövidebb. Így nekem minden azt mondja, hogy még csak korrekció volt, ami felfelé ment. Ettől még persze lehet, hogy én tévedek, bár az már látszik, hogy a 4-4.5 közötti insiderek vehettek volna 3.8-ért is, de itt a mennyiség is kérdés, mert lehet ezen az áron nem lett volna akkora mennyiség, ami nekik kellett. Az ő döntésük okait én nem látom, csak a chartból tudok következtetéseket levonni.

      Törlés
    2. Köszi. Ma már úgy néz ki igazad lesz a 3 dollár körüli árfolyammal.

      Törlés
    3. Valóban, egyre nagyobb az esély rá. Aktuális chart: RIG 4h

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Fudgelliott tőzsdei-árupiaci-forex elemző blog megvalósulási statisztikája 2022-ben

Bitcoin: túl gyorsan, túl messzire... Kriptopiaci körkép (Bitcoin, Ethereum, XRP, Cardano, Dogecoin, Polkadot, Litecoin)

További forint erő jöhet! (EUR/HUF, USD/HUF elemzés)