2021.04.22 - Nemesfémek: arany, ezüst, platina, réz, palladium - frissítés

Érdemes-e most nemesfémeket vásárolni? Nézzük, merre halad a piac!

Arany:

Aki olvassa a blogot, szépen el tudta kapni a fordulókat eddig. Egy lehetséges számozás a napos charton, ha átviszi a kritikus ellenállást, akkor nagy esély van rá, hogy a dupla aljjal elkészült a 2020 augusztus óta tartó korrekció. Kialakult egy long setup is hozzá, aminek első célára 1830 környékére mutat. Ha megerősítést nyer a forduló és töri a korrekciós csatornát is felfelé, akkor új csúcs következhet (Gold Minersről is írtam korábban, időközben ki is tört a korrekciós csatornából).


Ezüst:

A nagyképes elemzés továbbra is él ( Itt írtam róla februárban: Ezüst ) és továbbra is bullishnak látom. Nagy kérdés volt nekem, hogy jelenleg mit látunk, írtam korábban a flatről, azonban mélyebbre vártam. Normál esetben a képen jelölt támasz zónába vártam volna vissza, ami a korábbi ellenállás visszatesztje lett volna, illetve a megnyúlás is onnan indult (ez még mindig opció). Azt viszont látni kell, hogy miközben az arany folyamatosan új aljakat csinált, az ezüst nem, ráadásul ha az arany itt befejezte a korrekciót, akkor az ezüst is bull lesz, így nincs kizárva az alábbi verzió:


Ez a számozás bevallom nem tőlem van, Jeffrey Kennedytől kértem hozzá segítséget. Ha ez a verzió fut, akkor törnie kell a felfelé menő csatornát, a 26,65-ös ellenállást és nagyon meg kell indulnia felfelé és ez pár napon belül eldőlhet, nincs ideje totojázni. A running flat szintén arra utalna, hogy nagyon menni akar, óriási potenciál van benne felfelé, ellentétben az arannyal, ami ciklusában már előrébb jár és ott jelentős tető épülhet.

Íme egy összehasonlítás az arany/ezüst tekintetében, látható, hogy az ezüst igencsak lemaradó volt eddig az arannyal szemben:


Platina:

Korábbi elemzésem itt olvasható: Platina (frissítés 2021.02.06)

Jelenleg egy befejezetlen negyedik hullám korrekcióban lehet, annak végével 1400 fölé érkezhet meg:


Réz:

Nem foglalkoztam még vele korábban, de most érdemes megnézni. A folyamatos határidejű terméknél egy töretlen emelkedés látszik 2020 március óta, amely lassan tetőzhet. Az utolsó hullám mehet felfelé és a jelölt szintre érkezhet meg, utána viszont nagyobb korrekció jöhet és a narancssárga zónába térhet vissza:



Palladium:

Nem követem, de ránéztem, a jelenlegi emelkedés egy flat B hulláma lehet, csúcsok között divergencia is kialakult, amiből jelentős esés várható hamarosan:



Megnéztem kisebb idősíkon is, mert érdemes lehet short lehetőséget keresni benne, véleményem szerint  kész közeli állapotban van:



Az oldalon található elemzések nem kereskedési tanácsok! Amennyiben először jársz a blogon, olvasd el a figyelmeztetést.

Megjegyzések

  1. Szia! Nagyon szuperek a bejegyzéseid, élvezet olvasni őket :) Rá tudnál nézni esetleg egyéb commodity termékekre is? (búza, kukorica, kakaó, cukor stb) Köszi, ha megteszed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi :) Van, amit követek, lesz majd róla bejegyzés!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyersanyag piac: Energia szektor (olaj, gáz, urán) - WTI, Natgas, URA, Shell, RIG, DNN, CCJ

A Fudgelliott tőzsdei-árupiaci-forex elemző blog megvalósulási statisztikája 2022-ben

Bitcoin: túl gyorsan, túl messzire... Kriptopiaci körkép (Bitcoin, Ethereum, XRP, Cardano, Dogecoin, Polkadot, Litecoin)