BUX: továbbra is korrekcióban (BUX, OTP, MOL, Richter)

November végén azt írtam a BUX-ról, hogy valami elkészülhetett ( 2021.11.21 - BUX frissítés (BUX, OTP, MOL, Richter, CIG Pannónia). Nézzük, mi történt azóta!

BUX, hetes chart:



Már ránézésre is egyértelműbb, hogy a tavaly november óta zajló korrekció az eddigi legnagyobb 2020 szeptembere óta, tehát a 2020 végi korrekcióval azonos trendszintű korrekciót láthatunk, ami befejezetlennek tűnik. Egy ilyen megnyúlás után minimálisan el kéne érnie a 38%-ot, de még időben is rövid, ugyanis nem érte el a gyorsító szélét. Ezen kívűl az első komolyabb támasz zóna is jóval lejjebb található.

BUX, napos chart:

Mivel az első esés (A) három hullám volt, így a teljes korrekció megvalósulhat flat korrekcióként is, ahogy az ábrán jelöltem. Természetesen ez csak egy a lehetséges verziók közül :) Pl. ha jövő héten begyorsulna az esés, akkor lehet az (a)-val megvolt a flat felszúrás (minimális fibo78-at teljesítette tikkre) és már a C ágban vagyunk.



OTP, hetes chart:

Még szeptemberben jeleztem, hogy nagyobb elmozdulás következhet déli irányban az OTP-ben ( Tetőt építhet az OTP - hamarosan fordulat jöhet), ami végül a 19690 forintos szintről történt meg. Az OTP nagyjából leképezhető a BUX analógiájára, alakulhat akár egy ilyen mozgás:



Itt is igaz, hogy az első jelentősebb támasz zóna jóval lejjebb van és megnyúlás után vagyunk, tehát lehet mélyebb a korrekció. Az árfolyam itt ugyan elérte már a gyorsítót, de időben nekem rövidnek tűnik. A flathez már jövő héten fordulnia kellene, amennyiben tovább halad dél felé, úgy gyorsabban végezhet a négyessel.


MOL, hetes chart:

Ami biztos, a 2020 végi aljtól induló emelkedés nem igazán impulzus. Egyrészről van egy trendvonal törésünk (piros szaggatottal jelöltem), aminek a visszatesztje is megvolt, másrészről viszont az ellenállási zónába épphogy csak belenyalt és belelátok egy ékelődő mozgást felfelé, amivel akár 3000-ig is felmehet. Nem egy szép chart, nehezen olvasható, én inkább csak távolról szemlélem.



Richter, hetes chart:

A másik szépség :) Eseget már egy ideje, bár nem impulzívan. Fordulatnak azonban egyelőre nincs nyoma. Ha elesik a felső támasz, akkor jöhet benne egy cirka 2000 forintos esés, ideálisan valamivel 7000 Ft alá.



Richter, napos:

Naposon az esés vége egy átfedéses szerkezet, így a leszorító trendvonal törése adhat egy jelzést, a tavaly tavaszi eséshez hasonlóan, ha más nem korrekcióra felfelé:



Amennyiben szeretnél e-mailben értesülni a frissítésekről, iratkozz fel az email értesítésekre! (feliratkozás után egy emailt fogsz kapni a megerősítéshez).

Az oldalon található elemzések nem kereskedési tanácsok! Amennyiben először jársz a blogon, olvasd el a figyelmeztetést.

Megjegyzések

  1. Szia Toni vagyok sokszor olvaslak és jók a meglátásaid sokat tanulok Tőled, de ez a mostani bux korrekció nekem nem tűnik a legszebbnek , de ha megengeded szólnék néhány szót a rajzodhoz és az én elgondolásomat is elmondanám.

    Most szerintem b of b hullámban vagyunk, napin még kellene lemenni pár száz pontot és mehetne fel c az általad jelölt (a) fölé,de az általad jelölt (A)-t én feljebb tenném kb 51700 környékére, de ez csak az én elgondolásom, és még sok létezhet sztem.

    köszönöm Toni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Toni!

      Szerintem kb ugyanazt rajzoltuk. A nyilak nálam irányjelzők, egyfajta skicc a mozgásra, nem jelenti azt, hogy pont oda kalkuláltam, ahol a nyílhegy van. Általában célzónám van, esetenként vannak célszintjeim is, de azt külön szoktam jelölni. Valóban sokféleképp megérkezhet még, de a lényeg, hogy lejjebb várom a korrekció végét.

      Törlés
    2. privátban volna 1 napos ábrám de egyenlőre ide nem tenném ki mert nem tartom a legjobbnak

      Törlés
  2. kb igy gondolom

    https://www.tradingview.com/x/7TZi92LN

    Toni

    VálaszTörlés
  3. de vannak még változatok a gondolatomban hogy hogyan hullámozhat a továbbiakban . sztem aki nem biztos az irányban az most egy darabig ne kereskedjen mert megégetheti magát.veszélyes idők vannak és az irányok nem egyértelműek , hogy ez meddig tart várjuk meg a csapkodások végét.
    Toni

    VálaszTörlés
  4. Igazolták az árfolyamok amit ábrázoltál! Köszi a grafikonokat!

    VálaszTörlés
  5. Gratula a meglátásaidhoz, főleg az OTP-hez!

    VálaszTörlés
  6. Még egy lefelé hullám hiányzik, nem? Szerintem látunk még egy mélyebb aljat otpben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, nincs még kész. Csúnya lehet a mai nap.

      Törlés
    2. Úgy néz ki pénteken a shortosok kivégzése volt napirenden. Tisztán látszott. De tartom, hogy lesz még új alj. Charton ott a halálkereszt.

      Törlés
  7. Mi a véleményetek, nem lesz ez nagy 4-esnek bux-ban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Jó a meglátásod, szerintem annak már túl nagy. Holnap reggel nézz vissza a blogra :)

      Törlés
    2. szuper, köszi a frissítést! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyersanyag piac: Energia szektor (olaj, gáz, urán) - WTI, Natgas, URA, Shell, RIG, DNN, CCJ

A Fudgelliott tőzsdei-árupiaci-forex elemző blog megvalósulási statisztikája 2022-ben

Bitcoin: túl gyorsan, túl messzire... Kriptopiaci körkép (Bitcoin, Ethereum, XRP, Cardano, Dogecoin, Polkadot, Litecoin)